Oferta
Wybieraj z różnych metod szkoleniowych i gotowych rozwiązań, które sprawdzą się w Twojej firmie
Skuteczne przekonywanie
                    Celem szkolenia jest zrozumienie podstawowych zasad wywierania wpływu na ludzi. Uczestnicy poznają mechanizmy wpływu społecznego, dowiedzą się jakie postawy i kompetencje wpływają na większą skuteczność wpływania na ludzi. Poznają różnicę między perswazją, a manipulacją. W drugim szkoleniu będą mieli okazje poznać i przetestować podstawowe techniki negocjacyjne. Zrozumieją rolę negocjacji, przygotowania do nich i możliwych opcji zakończenia negocjacji.
Cele szkolenia
- Poznanie zasad wywierania wpływu społecznego wg. R. Cialdiniego
 - Rola emocji wg. P. Ekmana
 - Postawy i kompetencje, które wzmacniają przekaz perswazyjny
 - Różnica pomiędzy perswazją a manipulacją
 - Podstawowe pojęcia z zakresu negocjacji
 - Proces negocjacyjny
 - Możliwe opcje zakończenie negocjacji
 - Wybrane techniki negocjacyjne
 
Korzyści dla uczestnika
- Umiejętność wywierania wpływu na pracowników
 - Umiejętność wykorzystania narzędzi wpływu społecznego w codziennej pracy
 - Zrozumienie roli emocji procesie wywierania wpływu
 - Zrozumienie różnicy pomiędzy perswazją a manipulacją
 - Umiejętność przeprowadzenie procesu negocjacyjnego
 - Znajomość podstawowej terminologii stosowanej podczas negocjacji
 - Umiejętność zastosowanie wybranych technik negocjacyjnych
 
Metody pracy
Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.
Przykładowy program szkolenia:
1. Wywieranie wpływu
- Kompetencje i postawy wpływające na skuteczność wywierania wpływu
 - Różnica pomiędzy perswazją a manipulacją
 - Podstawowe elementy obrony przed manipulacją
 - Rola emocji w procesie wywierania wpływu
 
2. Zasady wywierania wpływu społecznego wg. R. Cialdiniego
- Dowód społecznej słuszności
 - Wpływ autorytetu
 - Reguła sympatii i lubienia
 - Reguła niedostępności
 - Reguła zaangażowania i konsekwencji
 - Reguła wzajemności
 
3. Negocjacje
- Proces negocjacji, możliwe zakończenia
 - Podstawowe pojęcia wykorzystywane w negocjacjach
 - Przygotowanie i prowadzenie procesu negocjacji
 - Wybrane techniki negocjacyjne
 
4. Gra szkoleniowa „Negocjacyjne ZOO”
5. Podsumowanie wiedzy