+48 661 161 956
biuro@wdrodzedocelu.pl
Koszyk
Zaloguj się
W drodze do celu
  • Start
  • O nas
  • Oferta
    • Oferta
    • Szkolenia
    • Coaching i konsultacje
    • Rozwiązania dla HR
    • Kursy online
  • Sklep
    • Wszystkie
    • Ebooki
    • Webinary
    • Szkolenia online
    • Szkolenia stacjonarne
  • Blog
  • Kontakt

Oferta

Wybieraj z różnych metod szkoleniowych i gotowych rozwiązań, które sprawdzą się w Twojej firmie

Coaching w biznesie

Czas trwania: 16h, 2dni szkoleniowe

W dzisiejszym świecie, który dynamicznie się zmienia menedżer powinien wprowadzać nowe metody zarządzania i pracy ze swoimi pracownikami. Coachingowy styl zarządzania doskonale wpisuje się w te oczekiwania. Nie każdy menedżer musi być coachem, natomiast niewątpliwie każdy powinien znać i umieć sprawnie się posługiwać przynajmniej podstawowymi narzędziami. Styl coachingowi bazuje na wzmacnianiu samodzielności pracowników i inspiruje do poszukiwania rozwiązań. Pozwala na osiąganie zdecydowanie lepszych wyników bazując na potencjale ludzkim. Na szkoleniu uczestnik zrozumie rolę coacha i pozna narzędzia przydatne w codziennej pracy. Będzie mieć okazję sprawdzić się w tej roli podczas sesji warsztatowej.

Cele szkolenia

  • Sprecyzowanie roli coacha i w środowisku biznesowym
  • Charakterystyka coachingowego stylu zarzadzania opartego na wskaźnikach i zasadach
  • Zdefiniowanie zadań menadżera w roli coacha - ukształtowanie postaw coacha
  • Poznanie nowej formy kierowania pracownikami
  • Poznanie i przećwiczenie narzędzi coachingowych oraz rozmów coachingowych z pracownikami
  • Usystematyzowanie procesu przygotowywania i przeprowadzania sesji coachingu
  • Uświadomienie skuteczności stylu coachingowego

Korzyści dla uczestnika

  • Umiejętność zdefiniowania roli i postawy coacha
  • Poznanie własnego potencjału – mocnych stron i obszarów do ozwoju w roli coacha
  • Przećwiczenie rozmów coachingowych
  • Zdefiniowanie kluczowych korzyści z coachingu
  • Umiejętność przeprowadzenia skutecznej rozmowy coachingowej
  • Poznanie coachingu, jako narzędzia kontaktów w procesie efektywnej komunikacji w zespole i w organizacji.
  • Rozwinięcie nowych kompetencji menedżerskich

Metody pracy

Szkolenie jest prowadzone w formie interaktywnej. Wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej takie jak: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, case study, mini-wykład, odgrywanie ról, gry symulacyjne.

Przykładowy program szkolenia:

1. Pojęcie coachingu

  • Czym coaching jest, a czym nie jest
  • Etyka pracy coacha
  • Korzyści wynikające z coachingu
  • Przestrzeń w biznesie do zastosowania coachingu

2. Kim jest coach

  • Postawy i kompetencje niezbędne dla coacha
  • Wartości wspierające w roli coacha
  • Zastany porządek a podejście coachingowe
  • Jak stać się skutecznym coachem

3. Proces coachingowy

  • Kiedy coaching ma swoje zastosowanie
  • Kontrakt z coachee
  • Proces coachingowy
  • Kluczowe narzędzia w pracy coachingowej (GROW, model Diltsa, koło kompetencji, GAS, metafora, parafraza, pytania, wizualizacja)

4. Ćwiczenia rozmów coachingowych

5. Podsumowanie wiedzy

Nie znalazłeś szkolenia które Cię interesuje?
Poszukujesz szkolenia dla swojej firmy?
Skontaktuj się z nami!
Przejdź do kontaktu

Zapisz się

do newslettera

Zapraszamy do zapisania się do newslettera. Dzięki temu będziesz na bieżąco wiedział co dzieje się "W drodze do celu"

Menu
  • Strona główna
  • O nas
  • Oferta
  • Blog
  • Sklep
  • Kontakt
Oferta
  • Szkolenia
  • Coaching i konsultacje
  • Kursy online
  • Rozwiązania dla HR
Dane kontaktowe
Numer telefonu
+48 661 161 956
E-mail:
biuro@wdrodzedocelu.pl
Znajdź nas
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
W drodze do celu
Polityka prywatności
Regulamin
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2022-2025 wdrodzedocelu.pl
Wykonawca:Profesjonalne strony internetowe - FlatArt